Ana Kovacevic

20200219_184958.jpg

Ana Kovacevic va néixer a Kragujevac, Sèrbia. Va realitzar els estudis de primer i segon cicle universitari de violí a la Universitat de Música i Art Escènica a Viena, amb el professor Michael Frischenschlager. Amb diversos cursos internacionals continua ampliant els seus coneixements, rebent classes magistrals de professors com: Eszter Perényi, Vàclav Snitil, Andras Kiss, Ivan Strauss, Ernst Kovacic, Michael Frischenschlager i Bijan Khadem-Missagh. L'any 2016 finalitza els estudis de Màster en Interpretació de la Música Antiga, ESMUC Barcelona, ​​a classe del professor Emilio Moreno.

Té més de 15 anys d'experiència en ensenyament tant escolar com universitari. Des de l'any 2006-2016 ocupava el lloc de professora de violí a la Universitat de Kragujevac, FILUM. Alhora ensenyava el violí a l'Escola Municipal de Música Dr. Miloje Milojevic a Kragujevac.

Ha estat convidada a tocar com a solista en nombrosos concerts amb l'Orquestra Simfònica Stanislav Binicki, Belgrad; La Nuova Arca Orquestra, Chieri, Itàlia; Etobicoke Orquestra Filharmònica, Toronto, Canadà; Filum Orquestra d'Universitat, Kragujevac, Sèrbia i Orquestra de cambra Schlesinger, Kragujevac, Sèrbia. Va tocar a més de 50 recitals a Àustria, Alemanya, Itàlia, Canadà, Espanya i Sèrbia, interpretant un repertori molt ampli, des de les primeres obres escrites per al violí fins a la música contemporània.

Des de l'any 2003 va tocar com a membre de les diverses orquestres de cambra i orquestres simfòniques, entre altres Camerata Salzburg, Acadèmia Allegro Vive Viena, Wiener Bachsolisten Viena, Tonkünstler Orchester Viena, Grazer Symphonisches Orchester, ÖGZM Orchestra Viena George Belgrad, Dusan Skovran Belgrad, Zebeljan Orquestra Belgrad.