Román Cubelos

Román Cubelos és contrabaixista i baixista. Nascut a Barbastro (Huesca), va començar amb la flauta travessera fins que va aparèixer el contrabaix a la seva vida.

En 2016 va finalitzar els seus estudis de Contrabaix Jazz al Conservatori de Música de Navarra amb matrícula d’honor i el mateix any, va entrar l'Escola Superior de Música de Catalunya a on va cursar Contrabaix Clàssic i Contemporani amb Andrew Ackerman i Uxia Martinez.

Va acabar la carrera el 2021 amb matrícula d’honor al seu treball final de carrera, i durant aquests anys, va tenir l’oportunitat de participar en diversos projectes de l’escola de diferents àmbits com l'ESMUC Jazz Project Univers Chick Corea (2020), la Camerata Casals (2018, 2019) o l’oratori "El Regresso de Carles Baguer", amb instruments i criteris històrics (2019).

A la seva part pedagògica, participa en el projecte Jazz For Kids, on han estat ensenyant jazz a nens i nenes d'Aragó durant deu anys, fent concerts nacionals i a diferents llocs d'Europa com al festival de jazz de Marciac o a Holanda.

Actualment viu a Barcelona a on desenvolupa la seva vida professional participant en projectes de diferents àmbits.

1676220240203.jpg