BEQUES

Beques Miquel Barona i Lina Serracabasa

L’Escola de Música Tri-tò considera la música un bé essencial i fonamental per a la formació completa de les persones. És per aquest motiu que volem premiar l'esforç dels alumnes als estudis musicals.

L’EM Tri-tò convoca la tercera edició de les Beques Miquel Barona i Lina Serracarabasa. Els candidats/es podran gaudir de la beca durant tot el curs 2023-2024.

Es convoquen:

- Una Beca destinada als alumnes de Sensibilització Musical.

- Una Beca Micaela Serracarabasa Miñana d'Instrument.

- Una Beca Miquel Barona Agustí de Llenguatge Musical de Grau Elemental.

- Una Beca Miquel Barona Agustí de Llenguatge Musical de Grau Professional.

Els candidats/es només podran presentar-se a una de les convocatòries de les beques.

Descarrega't les bases de la convocatòria aquí:

Descarrega't el formulari d'inscripció aquí:

RCM_20181122_101_edited.jpg

Ajudes Econòmiques a les Famílies EMIPAC

Els alumnes de l’Escola de Música Tri-tò poden accedir a les Ajudes Econòmiques a les Famílies atorgades per l’EMIPAC en col·laboració amb l’Ajuntament de Barcelona. Les famílies han de complir els requisits indicats a les bases de la convocatòria. Podeu consultar més informació a www.emipac.org.

RCM_20181115_097.jpg
tritoagrgr.png