ESCOLA DE MÚSICA TRI-TÒ
QUI SOM?

L’Escola de Música Tri-tò som una escola de música Autoritzada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya amb codi de centre 08074471.

L’Escola de Música Tri-tò és una escola de música de Barcelona fundada l’any 1995 per la Lina Serracarabasa Miñana, solista d’Arpa de l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu i professora d’Arpa de Nivell Elemental, Nivell Professional i Grau Superior del Centre Superior de Música del Liceu i Miquel Barona Agustí, solista de clarinet baix de l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu. L’escola de música Tri-tò es troba al bell mig del districte d’Horta-Guinardó.

Aquesta iniciativa va sorgir per les ganes de transmetre els coneixements musicals adquirits durant tots aquests anys en el món professional de la música i apropar la música des dels nens i nenes més petits fins a alumnes adults, fent que tots ells gaudeixin de l’aprenentatge musical de la música clàssica i la música més moderna i actual.

tritoagrgr.png
  • Instagram - Gris Círculo