GRAU PROFESSIONAL

Nois i noies entre 12 i 18 anys

LLENGUATGE MUSICAL CLÀSSIC

Els alumnes de l'escola de música Tri-tò d'entre 12 i 18 anys i que hagin superat el Grau Elemental, cursen el Grau Professional que té una durada de sis cursos i corresponen a l'ESO i Batxillerat de l'educació secundària.

A l’assignatura de llenguatge musical del Grau Professional proporcionem als alumnes els continguts de teoria, ritme, lectura i entonació, dictat melòdic i rítmic i dictats a dues veus, història de la música i audicions,  formes musicals, harmonia, contrapunt i creació.

El Grau Professional té com a objectiu formar d’una manera profunda l’alumne/a en tots els àmbits necessaris per afrontar els estudis de grau superior de música.

Al nostre centre treballem l'assignatura de Llenguatge Musical amb el projecte innovador aulavirtualmusica.com basat en l'aprenentatge a través de les noves tecnologies.

Les classes de llenguatge musical són classes en grup i tenen una durada de 90 minuts setmanals.

Si en vols saber més consulta les programacions i continguts de l'assignatura de llenguatge musical consulta la pàgina:

LLENGUATGE MUSICAL MODERN

Els alumnes de l'escola de música Tri-tò d'entre 12 i 18 anys cursen el Grau Professional de música moderna que té una durada de sis cursos i corresponen a l'ESO i Batxillerat de l'educació secundària.

Dins l’assignatura de Llenguatge Musical Modern els alumnes treballen la teoria, l’harmonia, l’educació de l’oïda, l’anàlisi, repertori i audicions tot utilitzant les noves tecnologies (TIC).

Al nostre centre treballem l'assignatura de Llenguatge Musical Modern amb el projecte innovador aulavirtualmusica.com basat en l'aprenentatge a través de les noves tecnologies i el mètode de l'Enric Herrera "teoria musical i harmonia moderna" Volums I i II.

Es potencia la creativitat del músic donant eines i recursos per crear composicions musicals pròpies i donar unes pautes per iniciar-se a la improvisació.

Els alumnes reben una formació dins de l’àmbit de la Música Moderna, treballant estils com el Jazz, el  Blues, el Swing, el  Pop, el  Funk  i  el Rock. Així doncs, tenen la capacitat d’interpretar, analitzar i compondre peces dels diferents estils de la música actual.

INSTRUMENT

Es donen les eines tècniques i interpretatives per tal que els alumnes puguin interpretar un ampli repertori musical, tot seguint les programacions del centre. Els alumnes podran mostrar els seus progressos actuant al conjunt d’audicions que organitza el centre periòdicament.

Pel que fa a l'àmbit instrumental es treballa la part tècnica i musical de l'instrument interpretant estudis i obres marcades dins la programació del centre que està homologada pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

tritoagrgr.png
  • Instagram - Gris Círculo