Marc Carrey

_d818020.JPG

Nascut a Barcelona, cursa els estudis de Grau Superior de Música a l'Escola Superior de Música Jam Session, en l’especialitat Interpretació Guitarra Elèctrica dins de l’àmbit del Rock, les músiques urbanes i les noves tendències. També titulat en Music Performance per la RSL Awards, i Music Theory per la Trinity College London. Assisteix a masterclass de Guthrie Govan, Jennifer Batten, Pat Martino, Jim Mullen, Richie Kotzen, Scott Henderson o Frank Gambale entre d'altres. Com a docent porta més de quinze anys dedicats a la formació de guitarristes, actualment és professor de guitarra a l'Escola Superior de Música Jam Session i a l'Escola de Música Tri-tò. Com a músic professional forma part de les bandes TV Smith & The Bored Teenagers, Suzy & Los Quattro, Ava Adore, James Vieco Band, Zona 80, Lucille, entre d’altres formacions amb les que acumula una trentena de referències discogràfiques publicades i nombroses gires arreu d’Europa, Brasil i Japó. És endorser de Pardo Guitars i Gedeon Supply.

Puntualment també es dedica a realitzar tasques de producció artística per a bandes i composició i producció de música per a publicitat i bandes sonores.